Tuesday, January 24, 2017

Бизнесийн харилцаа хичээлийн бие даалт

Татварын бүртгэл хичээлийн дагуу  оюутны бие дааж хийх ажлын удирдамж
Зорилго: Оюутны сурах сонирхол, бие даан суралцахад дэмжлэг үзүүлэх
Ажлын төрөл хэлбэр: Багаар ажиллах /презентаци хамгаалах/
Ажилд тавигдах шаардлага:       
-       Тухайн сэдвийг судлах шаардлага, ач холбогдлыг тодорхойлох
-       Судалгааны зорилго, зорилтыг дэвшүүлэх
-       Зорилго, зорилтоо хэрэгжүүлэхийн тулд ашигласан аргуудыг тодорхойлох
-       Судалгааны сэдвийн дагуу мэдээлэл цуглуулах
-       Судалгааныхаа үр дүнд боловсруулалт хийж гарсан үр дүнд дүгнэлт хийх
-       Дүгнэлтээ тоон үзүүлэлт болон тодорхой жишээ баримтаар нотлохыг хичээгээрэй
-       Ашигласан ном зохиолоо цагаан толгойн үсгийн дагуу жагсаан бичих
-       Ишлэл зүүлтийг зөв хийх
Багаар ажиллах /презентаци хамгаалах/

  Төрөл
Арга зүйн шаардлага
Техник шаардлага
-         Бичил судалгаа хийх
-         Асуудал шийдвэрлэх төсөлт ажил санаачлан хэрэгжүүлэх
-         Асуудал дэвшүүлэн, хайгуул хийх

  1. Багийн слайдын тоо 10-20
  2. Багийн ажлын зорилго, дэвшүүлсэн асуудалыг тодорхойлох
  3. Багийн гишүүдийн үүргийг оновчтой хуваарилсан эсэх
  4. Тавьсан зорилгодоо хүрсэн эсэх
  5. Дүгнэлт
  6. Бие даалтын ажлын хугацааны график баримталсан эсэх
  7. Ашигласан зохиол бүтээл, материалын жагсаалт оруулсан эсэх
  1. Нэг слайдад 10-аас илүүгүй мөр текст багтаана.
  2. Үсгийн фонт  times new roman, /arial mon,/
  3. Слайд  дугаарласан эсэх
  4. Слайдад ашигласан зураг, текстийн эх сурвалжийг заасан эсэх
  5. Слайдын дэвсгэр өнгө, үсгийн өнгийг тохируулсан эсэх


Багаар ажиллаж /презентаци хамгаалах/ сэдэв:
1.      Татварын бүртгэлийн үндсэн ухагдахуун
2.      Татварын тооцоолол
3.      Орлогын албан татварын бүртгэл
4.      Аж ахуй нэгжийн орлогын албан татвар
5.      Хувь хүний орлогын албан татвар
6.      Хөрөнгийн албан татварууд
7.      Нэмэгдсэн өртгийн албан татвар
8.      Онцгой албан татвар болон бусад хэрэглээний албан татвар
9.      Гаалийн албан татвар

10.  Хэрэглэгчийн төлбөр хураамжууд

No comments:

Post a Comment